Αναγνώστες

Γιατὶ τὸ ξέρω· πιὸ βαθιὰ κι ἀπ᾿ τὸν πηχτὸν ἀστρόφως, κρυμμένος σὰν ἀετός, μὲ περιμένει, ἐκεῖ ποὺ πιὰ ὁ θεῖος ἀρχίζει ζόφος, ὁ πρῶτος μου ἑαυτός... ΑΓΓΕΛΟΣ ΣΙΚΕΛΙΑΝΟΣ

Δευτέρα 22 Φεβρουαρίου 2010

ΤΟ ΝΗΣΙ ΣΤΗ ΛΙΜΝΗ

ΤΟ ΝΗΣΙ ΣΤΗ ΛΙΜΝΗ


Θεέ μου, Αφροδίτη, Ερμή, προστάτη των κλεφτών,
Δώστε μου, σας παρακαλώ πολύ, εν ώρα ανάγκης, ένα μικρό καπνοπωλείο,


Με τα γυαλιστερά κουτάκια
στιβαγμένα τακτικά στα ράφια


Και τον ανάριο, μυρωδάτο καπνό
και το σέρτικο


Και τον ξανθό Βιρτζίνια
σκόρπιο κάτω από τις γυαλιστερές, γυάλινες βιτρίνες,


Και μια όχι και τόσο λιγδιασμένη ζυγαριά


Και τα τσουλάκια να μπουκέρνουν για καναδυό κουβέντες του
ποδαριού,


Να πούνε την παρόλα τους και να σιάξουν λίγο τα μαλλιά τους.

Θεέ μου, Αφροδίτη, Ερμή, προστάτη των κλεφτών,


Δανείστε μου ένα μικρό καπνοπωλείο
ή στρώστε με σε κάποιο, τέλος πάντων, επάγγελμα


Μακριά από το κερατένιο τούτο επάγγελμα του λογοτέχνη
που πρέπει να' χεις πάντα τα μυαλά σου τετρακόσια.

---

μτφρ. Τάσος Κόρφης

Δεν υπάρχουν σχόλια: