Αναγνώστες

Γιατὶ τὸ ξέρω· πιὸ βαθιὰ κι ἀπ᾿ τὸν πηχτὸν ἀστρόφως, κρυμμένος σὰν ἀετός, μὲ περιμένει, ἐκεῖ ποὺ πιὰ ὁ θεῖος ἀρχίζει ζόφος, ὁ πρῶτος μου ἑαυτός... ΑΓΓΕΛΟΣ ΣΙΚΕΛΙΑΝΟΣ

Τρίτη 5 Οκτωβρίου 2010

ανέφικτο πολυετές και αθεράπευτο

Αν ποτέ αποφασίσεις εμένα χωρίς φραστικά υποκατάστατα
Κάτι σαν οριστικό hip & yip χωρίς περιοδική πρόθεση
Αλλά με συνέπεια δολοφόνου
Αν με αποφασίσεις λέω γεννήτρια
Πάνω από τη λάβα του ηφαιστείου σου
Όχι μόνο προσάναμμα και καμινέτο
Αν ποτέ έρθεις χωρίς επιστροφή
Με παγανιστικό έρωτα
Θα ήθελα μια κάποια μνεία για τις κουρασμένες ξερολιθιές
Τις άοπλες ψάθες τα κουδουνάκια ντρίγκι ντρίγκι στα σκαλοπάτια
Μια αναφορά στις νυχτερινές προπέλες
Που κόβουν φέτες τα πυκνά νερά
Αυτά θα ήθελα και άλλο τίποτα
Η αγάπη μου είναι οι καρίνες και η κίνησή τους
Κάτω από το νερό
Όλη η κίνησή τους από την αρχή ως το τέλος
Και από την αρχή ως το χωρίς τέλος
Υπερθετική ως τη συντριβή


Παλίμψηστα πίστευε και μη,ερεύνα
Γιατί αν κάποτε έρθεις τελικά
Όπως τα ερημικά εκκλησάκια να φυλορροήσεις
Το λευκό σου στο μπλε και να δαυλίζεται η θρησκεία
Των αργόσυρτων θυσιών
Κατόπιν η πίστη ότι τα καράβια
Θα ξεκινούν μόνα τους καμιά φορά
Να ξεκουράζεται για λίγο το φύλο


Αν ποτέ έρθεις sui generis Αγαπημένε μου
Και δεν μ'εκδιώξεις από το μοναδικό μου στέγαστρο
~τα μεσάνυχτα φεγγάρια που ανεμίζουν μεσίστια
Δεν έχω μακροβιότερη υπόσχεση απ'αυτή
Θα είμαι η "μαγική ράφτρα" του Λάζαρου Ζήκου

Όταν θα μάθεις να εμπιστεύεσαι τις επώδυνες ερμηνείες
Εκεί που μπορεί να φαίνεται πως τα αδιέξοδα συνωστίζονται

Όμως πες μου πες μου πες μου
Ποιο πολύτιμο πράγμα δεν αρχίζει από τη λέξη ελευθερία....

2 σχόλια:

Vaso Mprataki είπε...

Από τα ωραιότερα ποιήματα της Φαίδρας που έχω διαβάσει !!!

Την καλησπέρα μου!
και από εδώ

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Βάσω
Η Φαίδρα είναι κάτι φορές που γλυκά με εκπλήσσει..
Είναι καταιγιστική σε νοήματα και αυθαιρετεί ωραία κι όπως μ' αρέσει στην γλώσσα.
Η γραφή της έχει πνεύμα νεωτεριστικό..
Έχει οξυγόνο..
Καλό βράδυ από την βροχερή Αθήνα!