Αναγνώστες

Γιατὶ τὸ ξέρω· πιὸ βαθιὰ κι ἀπ᾿ τὸν πηχτὸν ἀστρόφως, κρυμμένος σὰν ἀετός, μὲ περιμένει, ἐκεῖ ποὺ πιὰ ὁ θεῖος ἀρχίζει ζόφος, ὁ πρῶτος μου ἑαυτός... ΑΓΓΕΛΟΣ ΣΙΚΕΛΙΑΝΟΣ

Κυριακή 4 Ιουλίου 2021

Τα χέρια σου .

 


​Κοιτάζω λαίμαργα τα χέρια σου
με θαυμασμό και λατρεία,
έτσι όπως απλώνονται
πάνω στα δικά μου
γαλαξίες ενός δικού μου
σύμπαντος
Τα κοιτάζω...
σου απαντώ μονολεκτικά
από φόβο μη στερηθώ
την εικόνα τους και σβήσει
το καλοκαιρινό αεράκι του πάθους
που πνέει μέσα μου.
Κλείνω τα ματοτσίνορα...
προσπαθώ να ξεδιψάσω
τον έρωτα που καίει το κορμί μου,
στη σκέψη ενός αγγίγματός τους.
Συνεχίζω να σου μιλώ αδιάφορα...
αφήνω τη χροιά της φωνής μου
να γίνει μεταλλική σφραγίδα
στη μνήμη σου,
τιμωρός του μυαλού σου.
Και πάλι χάνομαι σε κείνα τα χέρια
που συνεχίζουν να τραβούν
την προσοχή των ματιών
και της σκέψης μου.
Οι αισθήσεις λικνίζονται
προκλητικά στο μυαλό μου.
.
.
ΜΑΡΙΑ ΓΚΟΥΤΖΑΜΑΝΗ
Ποιητική Συλλογή "Άδηλες Σκέψεις"
Β’ έκδοση, Πειραιάς 2021
Εκδόσεις Ενέλιξη





Δεν υπάρχουν σχόλια: