Αναγνώστες

Γιατὶ τὸ ξέρω· πιὸ βαθιὰ κι ἀπ᾿ τὸν πηχτὸν ἀστρόφως, κρυμμένος σὰν ἀετός, μὲ περιμένει, ἐκεῖ ποὺ πιὰ ὁ θεῖος ἀρχίζει ζόφος, ὁ πρῶτος μου ἑαυτός... ΑΓΓΕΛΟΣ ΣΙΚΕΛΙΑΝΟΣ

Πέμπτη 7 Ιανουαρίου 2010

Σβήσε τα μάτια μου

•Σβήσε τα μάτια μου

Σβήσε τα μάτια μου•
μπορώ να σε κοιτάζω,
τ' αυτιά μου σφράγισέ τα,
να σ' ακούω μπορώ.
Χωρίς τα πόδια μου μπορώ να 'ρθω σ' εσένα,
και δίχως στόμα, θα μπορώ να σε παρακαλώ.
Κόψε τα χέρια μου, θα σε σφιχταγκαλιάζω,
σαν να ήταν χέρια, όμοια καλά, με την καρδιά.
Σταμάτησέ μου την καρδιά, και θα καρδιοχτυπώ με το κεφάλι.
Κι αν κάμεις το κεφάλι μου σύντριμμα, στάχτη,
εγώ μέσα στο αίμα μου θα σ' έχω πάλι

σε ποιητική απόδοση από τον Κωστή Παλαμά

2 σχόλια:

Νάσια είπε...

Όμορφο...
Εγώ το πρωτοέμαθα από τη μελοποίησή του από το Δημήτρη Παπαδημητρίου στο "Δελτίο Ανέμων" με τη φωνή της Φωτεινής Δάρρα.

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Γοητευτική ποίηση από έναν πολύ βαθύ, φιλόσοφο ποιητή..
και μετάφραση από έναν δικό μας "άγιο"....
χαίρε!