Αναγνώστες

Γιατὶ τὸ ξέρω· πιὸ βαθιὰ κι ἀπ᾿ τὸν πηχτὸν ἀστρόφως, κρυμμένος σὰν ἀετός, μὲ περιμένει, ἐκεῖ ποὺ πιὰ ὁ θεῖος ἀρχίζει ζόφος, ὁ πρῶτος μου ἑαυτός... ΑΓΓΕΛΟΣ ΣΙΚΕΛΙΑΝΟΣ

Τετάρτη 27 Ιουνίου 2012

ΟΙΚΕΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ Ο ΕΡΩΤΑΣ





Θα γράψω σε μια άλλη γλώσσα ξένη
τον έρωτά μου για εσένα.
Γνώριμο ήχο να μην έχει
στη σκέψη των οικείων.
Ατελής να ακούγεται σαν κάτι
που δεν αξίζει τον κόπο,
για να αντέξει το χέρι μου τα χείλη σου να αγγίξει,
για να αντέξει
το στόμα σου τις αλήθειες μου να μιλήσει
σε γλώσσα ξένη.

Θα σε μεθύσω κλεψύδρας χρόνο
για να καθίσεις απορίας χαμόγελο-
των οικείων-
στο τι συμβαίνει τώρα.
Θα κάνω πείρα την απόπειρα
σε κάθε τα τα τα τάχα της σχέσης
σε κάθε να να να αγαπάμε
για να μυρίζει η ζωή μου
την ανάσα σου
σε γλώσσα ξένη.
Ο έρωτάς μας έχει ανάγκη
οικειότητες συμφώνων



Δεν υπάρχουν σχόλια: