Αναγνώστες

Γιατὶ τὸ ξέρω· πιὸ βαθιὰ κι ἀπ᾿ τὸν πηχτὸν ἀστρόφως, κρυμμένος σὰν ἀετός, μὲ περιμένει, ἐκεῖ ποὺ πιὰ ὁ θεῖος ἀρχίζει ζόφος, ὁ πρῶτος μου ἑαυτός... ΑΓΓΕΛΟΣ ΣΙΚΕΛΙΑΝΟΣ

Τετάρτη 26 Ιουνίου 2013

Ύποπτος φυγής



Όλα κοντά τα θέλω, προσιτά και εύχρηστα,
υλικά της απόγνωσης, αλκοόλ, τσιγάρα και
τηλεκοντρόλ, να προσθέτω κανάλια και ν' αφαιρώ
σε χρώμα, έτσι που ένας λεκές πολύχρωμος
και σκοτεινός το μέλλον να έχει γίνει.

Βυθισμένος λοιπόν, στον καναπέ της απόγνωσης,
αγνοούμενος μες στους καπνούς, στο αλκοόλ
στη μαύρη οθόνη, πιο εύκολο μου φαίνεται
ν' αποσυρθώ, να εγκαταλείψω το ομοίωμά μου
χωρίς να το αντιληφθεί κανείς πως βγήκα πια,
εξήλθα, γεμάτο το ποτήρι και τα τσιγάρα μου εκεί,
μαζί με το κορμί μου κι η τηλεόραση ανοιχτή
κι εγώ δεν σας χαιρέτησα, δεν είπα καν
«στο επανιδείν», «arrivederci», «θαταπούμε».





Δεν υπάρχουν σχόλια: