Αναγνώστες

Γιατὶ τὸ ξέρω· πιὸ βαθιὰ κι ἀπ᾿ τὸν πηχτὸν ἀστρόφως, κρυμμένος σὰν ἀετός, μὲ περιμένει, ἐκεῖ ποὺ πιὰ ὁ θεῖος ἀρχίζει ζόφος, ὁ πρῶτος μου ἑαυτός... ΑΓΓΕΛΟΣ ΣΙΚΕΛΙΑΝΟΣ

Σάββατο 30 Μαΐου 2015

[Ηθική Του Ύπνου]



Τα συρματοπλέγματα είναι απλωμένα τα δεσμά μου επιτελούν το έργο τους

Τα μαλλιά σου να λύνουν τον πιο βαθύ πόνο

Θα ψαλιδίσω τα ερέβη

Του δωματίου μου που στενεύει

Μα θα μπορούσα να διαλύσω το πάτωμα γύρω μου

Να ξαναβρώ τις λεπτομέρειες την κίνηση κάθε βήμα

Την κάτωχρη ή λαμπερή πηγή

Τον ποταμό την περηφάνεια

Την ανάλαφρη γέφυρα

Ένα ρεύμα τον ωκεανό

Τη υπερβολικά φωτεινή σάρκα

Την οθόνη του ουρανού που λάμπει

Τον καρπό την ανάσα την υγεία

Ενός σώματος που δε θα φθαρεί



Καθρέφτης η γαμήλια λίμνη

Καρδιά κι εμφάνιση κοινά

Τα βλέφαρά μου το μέτωπό μου πέπλα επιθυμίας

Φανερώνουν ακόμη την αθωότητά μου



Η χλωρίδα είναι πάνω στο λουλούδι

Είμαι πάνω στο νερό μπαίνω στο νερό

Τακτοποιώ τις έρημες όχθες

Θα έχω νέα σου

Αν μπω βαθιά στον ήλιο.


[Μετάφραση: Ανέστης Μελιδώνης]
by BIBLIOTHEQUE

Δεν υπάρχουν σχόλια: