Αναγνώστες

Γιατὶ τὸ ξέρω· πιὸ βαθιὰ κι ἀπ᾿ τὸν πηχτὸν ἀστρόφως, κρυμμένος σὰν ἀετός, μὲ περιμένει, ἐκεῖ ποὺ πιὰ ὁ θεῖος ἀρχίζει ζόφος, ὁ πρῶτος μου ἑαυτός... ΑΓΓΕΛΟΣ ΣΙΚΕΛΙΑΝΟΣ

Τετάρτη 14 Οκτωβρίου 2015

[Κουβαλάω μαζί μου την καρδιά σου μέσα στην καρδιά μου.]


Κουβαλάω μαζί μου την καρδιά σου μέσα στην καρδιά μου.
Ποτέ δεν είμαι μόνος. Όπου πάω, είσαι κι εσύ
Οτι κάνω μόνος μου το κάνεις εσύ, αγάπη μου
Δεν φοβάμαι την μοίρα. Εσύ είσαι η μοίρα μου, γλυκιά μου
Δεν θέλω τον κόσμο .Εσύ είσαι ο κόσμος μου, ομορφιά μου
Αυτό είναι το πιο κρυμμένο μυστικό
Η ρίζα της ρίζας. Ο ανθός του ανθού. Ο ουρανός του ουρανού.
Του δέντρου που λέγεται ζωή.
Που ψηλώνει πιο πολύ απ' όσο η ψυχή ελπίζει
ή το μυαλό μπορεί να κρύψει.
Είναι το θαύμα που κρατά τ' αστέρια  χώρια.
Κουβαλώ την καρδιά σου.Την κουβαλώ στην καρδιά μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: