Αναγνώστες

Γιατὶ τὸ ξέρω· πιὸ βαθιὰ κι ἀπ᾿ τὸν πηχτὸν ἀστρόφως, κρυμμένος σὰν ἀετός, μὲ περιμένει, ἐκεῖ ποὺ πιὰ ὁ θεῖος ἀρχίζει ζόφος, ὁ πρῶτος μου ἑαυτός... ΑΓΓΕΛΟΣ ΣΙΚΕΛΙΑΝΟΣ

Παρασκευή 19 Φεβρουαρίου 2016

ΤΟ ΑΛΗΘΙΝΟ ΠΡΟΣΩΠΟ!





(Φωτ. Υιώτας)


ΤΟ ΑΛΗΘΙΝΟ ΠΡΟΣΩΠΟ


Πρόσωπα σκυθρωπά. Λυγμός κομμένος στα δυο. Η καρδιά μισή. Αιμορραγεί.
Τα μάτια, ω! τα μάτια, αναδιπλώνουν εικόνες τρόμου, στέλνοντας
κύματα απόγνωσης
στο νου, τον ανέτοιμο.


Βαθύριζο το φαρμάκι. Δεν επουλώνεται με επάργυρα ή επίχρυσα στρώματα προσωρινής ευμάρειας.


Το σοφό μερμήγκι γνωρίζει ότι η ζωή δεν είναι δίκαιη.
Η βροχή, δεν μοιράζεται ευεργετικά. Ο σπόρος δεν αναπνέει ολοκληρωτικά, δεν διαιωνίζει την καθαρότητά του.


Ο κόσμος, δεν πνίγεται από τον ωκεανό μόνο. Έχει
και ο ουρανός συμμετοχή στην καταστροφή.
Οι επουλωμένες πληγές έχουν κι αυτές μερίδιο
στην ισορροπία του ψεύδους.


Θεέ, με τα χίλια τόσα πρόσωπα,
βρέξε, σύντομα βρέξε τα ξεχασμένα χαμόγελα
να φωτίσουν την πλάση.
Σπάσε την μεγάλη σιωπή της αδιαφορίας.


΄Ανοιξε, με τον τρόπο που Εσύ γνωρίζεις
την Πύλη του επίγειου μικρού παράδεισου.


Άστραψε με το μοναδικό Σου φως
τον σκοτεινό θόλο της νύχτας, να δούμε

το αληθινό Σου πρόσωπο.

2 σχόλια:

Αστοριανή είπε...

Καλημέρα!!!!!!!!!!!!

Τριγύριζα όλο το πρωινό με τους "φίλους σου στην αριστερή στήλη" και δεν αντιλήφτηκα ότι ο ...ηλίανθός μου ήταν εκεί, στους Ποιητές σου!

Ευχαριστώ, Ποιητή μου ξεχωριστέ, για την παρουσία μου ανάμεσα σε τόσους σημαντικούς του ποιητικού λόγου.

Είθε κι ο δικός μου "ηλίανθος" να δίνει ένα ακόμη χαμόγελο στα χείλη.

Ευχαριστώ θερμά,
Υιώτα

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Σ' αγαπώ γιατί είσαι ωραία
σ' αγαπώ γιατί είσαι εσύ!