Αναγνώστες

Γιατὶ τὸ ξέρω· πιὸ βαθιὰ κι ἀπ᾿ τὸν πηχτὸν ἀστρόφως, κρυμμένος σὰν ἀετός, μὲ περιμένει, ἐκεῖ ποὺ πιὰ ὁ θεῖος ἀρχίζει ζόφος, ὁ πρῶτος μου ἑαυτός... ΑΓΓΕΛΟΣ ΣΙΚΕΛΙΑΝΟΣ

Σάββατο 7 Απριλίου 2018

Η ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ



Σού ’δωσα όνομα – σε είπα βασίλισσα.
Υπάρχουν άλλες ψηλότερες, ψηλότερές σου.
Υπάρχουν άλλες αθωότερες, αθωότερές σου.
Υπάρχουν άλλες ομορφότερες, ομορφότερές σου.
Η βασίλισσα όμως είσαι εσύ.


Στο δρόμο όταν βγαίνεις,
κανείς δεν σε γνωρίζει.
Κανείς δεν βλέπει το κρυστάλλινό σου στέμμα,
κανείς δεν κοιτά το χρυσοπόρφυρο χαλί
που πατάς σαν περνάς –
χαλί που δεν υπάρχει.


Κι όταν γυρίζεις
κελαρύζουν όλα τα ποτάμια
μέσα στο σώμα μου, ξεσηκώνουν
τους ουρανούς οι καμπάνες,
κι ένας ύμνος γεμίζει τον κόσμο.


Και μόνο εσύ κι εγώ,
μόνο εσύ κι εγώ, αγάπη μου,
εμείς οι δύο μόνο τον ακούμε.


Μετάφραση: Γιώργος Κεντρωτής.







https://alonakitispoiisis.blogspot.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια: