Αναγνώστες

Γιατὶ τὸ ξέρω· πιὸ βαθιὰ κι ἀπ᾿ τὸν πηχτὸν ἀστρόφως, κρυμμένος σὰν ἀετός, μὲ περιμένει, ἐκεῖ ποὺ πιὰ ὁ θεῖος ἀρχίζει ζόφος, ὁ πρῶτος μου ἑαυτός... ΑΓΓΕΛΟΣ ΣΙΚΕΛΙΑΝΟΣ

Πέμπτη 21 Ιουνίου 2018

Εγώ δεν ήρθα εδώ για να κοιτάζω τα αγάλματα,


Εγώ δεν ήρθα εδώ για να κοιτάζω τα αγάλματα,
ούτε τον θρυμματισμένο αττικό ουρανό.
Ήρθα να μεταφέρω τους καταρράκτες της τοπικής μου
διαλέκτου,
το πνεύμα και την μη μαντρωμένη γλώσσα των αγέλα-
στων,
τους θρύλους, τις διαιρέσεις και τους πολλαπλασια-
σμούς.
Πήρα τα τραγούδια από τις κρεβατοκάμαρες των χωρα-
φιών
και τα έφερα στο ψεύτικο χάραμα των τσιμεντένιων
προαστίων.
Σέρνω πίσω μου την αύρα των περιστεριών,
τα μη σφαγιασμένα κοκόρια, τα αρνιά και αγελάδες
και διεγείρω κάθε μανάβη.
Το σπόρο του φεγγαριού έφερα,
να αλλάξω το γκρι
και να γυρίζω προς εσένα το πορτοκαλί της γης.
Β.Κ.Π.

Δεν υπάρχουν σχόλια: