Αναγνώστες

Γιατὶ τὸ ξέρω· πιὸ βαθιὰ κι ἀπ᾿ τὸν πηχτὸν ἀστρόφως, κρυμμένος σὰν ἀετός, μὲ περιμένει, ἐκεῖ ποὺ πιὰ ὁ θεῖος ἀρχίζει ζόφος, ὁ πρῶτος μου ἑαυτός... ΑΓΓΕΛΟΣ ΣΙΚΕΛΙΑΝΟΣ

Πέμπτη 15 Αυγούστου 2019

ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΞΕΡΩ

Σαν σήμερα γεννήθηκε το 1920 ο Charles Bukowski.

Το μόνο που ξέρω είναι αυτό: τα κοράκια με φιλούν στο στόμα,
οι φλέβες εδώ έχουν μπλεχτεί,
η θάλασσα είναι φτιαγμένη από αίμα.
Το μόνο που ξέρω είναι αυτό: τα χέρια απλωμένα,
τα μάτια μου είναι κλειστά, τα αυτιά μου είναι κλειστά,
ο ουρανός αρνείται την κραυγή μου.
Το μόνο που ξέρω είναι αυτό: όνειρα στάζουν τα ρουθούνια μου
τα λαγωνικά μας ξερογλείφουν, οι ανόητοι χασκογελούν,
το ρολόι χτυπώντας μετράει τους νεκρούς.
Το μόνο που ξέρω: τα πόδια μου είναι μια λύπη εδώ πέρα,
τα λόγια μου είναι λιγότερα από τα κρίνα,
τα λόγια μου τώρα έχουν πήξει σαν αίμα
τα κοράκια φιλούν το στόμα μου.

https://exitirion.wordpress.com/2019/08/16/charles-bukowski-3poems/?fbclid=IwAR3ZfDywEV99wVjpshf4VW6ezI_gL-WgCLwD1uu1OHitMt_T6xIW5os0Qi4

Δεν υπάρχουν σχόλια: