Αναγνώστες

Γιατὶ τὸ ξέρω· πιὸ βαθιὰ κι ἀπ᾿ τὸν πηχτὸν ἀστρόφως, κρυμμένος σὰν ἀετός, μὲ περιμένει, ἐκεῖ ποὺ πιὰ ὁ θεῖος ἀρχίζει ζόφος, ὁ πρῶτος μου ἑαυτός... ΑΓΓΕΛΟΣ ΣΙΚΕΛΙΑΝΟΣ

Τρίτη 22 Οκτωβρίου 2019

Νάιρα Κούτζιτς - Αρμενία







ΑΡΧΗ

Μερικές φορές ονειρεύομαι το στήθος της μητέρας μου.
Στα όνειρά μου, η μητέρα μου είναι γυμνή
και με λικνίζει
ενώ τρώει σπόρους ροδιού,
ενώ τρώει ηλιόσπορους.
Μερικές φορές ονειρεύομαι μόνο ένα από τα στήθη της.
Στα όνειρά μου, η μητέρα μου έχει μόνο ένα
και μαζί της με ασφυκτιά και τις κραυγές μου.
Σπόροι ροδιού σαν αιματηρές κύστεις λεκιάζουν το στήθος σας.
Οι ηλιανθόσποροι, όπως τα ξηρά δάκρυα πέφτουν στα πόδια σας.


Νάιρα Κούτζιτς - Αρμενία


_____


ΑΡΧΙΚΗ

Μερικές φορές, ονειρεύομαι το στήθος της μητέρας μου.
Στα όνειρά μου, η μητέρα μου είναι γυμνή
και με θηλάζει
Ενώ τρώει σπόρους ροδιού,
Ενώ τρώει ηλιόσπορους.
Μερικές φορές, ονειρεύομαι μόνο ένα στήθος.
Στο όνειρό μου, η μητέρα μου έχει μόνο ένα
και μαζί της, με πνίγει και τις κραυγές μου.
Οι σπόροι ροδιού σαν αιματηρές κύστεις λεκιάζουν το στήθος της.
Οι ηλιόσποροι, όπως τα αποξηραμένα δάκρυα πέφτουν στα πόδια της.


Νάιρα Κούτζιτς - Αρμενία
_______________________________

Naira Kuzmich (Ερεβάν, Αρμενία) _______________________________________________ Με βαθιά θλίψη πρέπει να μοιραστούμε ότι η Νάιρα Κούτζιτς, η οποία αποφοίτησε από το πρόγραμμα Master's ASU στη Δημιουργική Γραφή το 2013, πέθανε τον Οκτώβριο του 2017.





Δεν υπάρχουν σχόλια: