Αναγνώστες

Γιατὶ τὸ ξέρω· πιὸ βαθιὰ κι ἀπ᾿ τὸν πηχτὸν ἀστρόφως, κρυμμένος σὰν ἀετός, μὲ περιμένει, ἐκεῖ ποὺ πιὰ ὁ θεῖος ἀρχίζει ζόφος, ὁ πρῶτος μου ἑαυτός... ΑΓΓΕΛΟΣ ΣΙΚΕΛΙΑΝΟΣ

Παρασκευή 20 Μαΐου 2022

ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΣ

 ENRIQUE MOLINA


Αντίο πουλί μου οριστικό!
Την πτήση σου θαν τήνε συνεχίσεις στην ψυχή μου
χωρίς να με καταλαβαίνεις, μαζί μου ωστόσο.
Είναι τόσο όμορφη τούτ’ η χειμωνιάτικη μέρα,
τόση απόσταση χωρίζει τα φτερά σου:
ό,τι πετάει μαζί σου ο ουρανός είναι.
Τί θα μπορούσε να λεχθεί για μένα;
Τί θα μπορούσε να λεχθεί με όνειρα;
Σπίτι βαμμένο κόκκινο, μ’ έναν γάτο,
Με τα ρούχα κρεμασμένα στην ταράτσα:
μα ποιός θ’ ανοίξει την πόρτα αν εξαφανιστεί
με τα λουλούδια, τα φωτιστικά και τα έπιπλά του,
με τους φίλους που το επισκέπτονταν –
συζητήσεις επί συζητήσεων, μια ιστορία μελαγχολική
και όσο νά ’ναι ανακριβής. Πότε τελείωσε?
Ποιός έμαθε ποτέ όσα αγάπησε;
Σαν λάμψη υπάρχει τριγύρω. Αντίο
πουλί μου, πουλί κι από τον ουρανό εσύ βαθύτερο!
Μετάφραση: Γιώργος Κεντρωτής.

Δεν υπάρχουν σχόλια: