Αναγνώστες

Γιατὶ τὸ ξέρω· πιὸ βαθιὰ κι ἀπ᾿ τὸν πηχτὸν ἀστρόφως, κρυμμένος σὰν ἀετός, μὲ περιμένει, ἐκεῖ ποὺ πιὰ ὁ θεῖος ἀρχίζει ζόφος, ὁ πρῶτος μου ἑαυτός... ΑΓΓΕΛΟΣ ΣΙΚΕΛΙΑΝΟΣ

Δευτέρα 22 Φεβρουαρίου 2010

Το νησί στη λίμνη

Ezra Pound: Το νησί στη λίμνη


Θεέ μου, Αφροδίτη, Ερμή, πατρώνα κλεύτη,

Δώστε μου, σας θερμοπαρακαλώ, ένα μικρό καπνοπουλειό,

σαν το θελήστε,

Με τα μικρά στιλπνά κουτιά

στιβαγμένα ταχτικά στα ράφια

Και τον ανάριο μυρωδάτο ταμπάκο

και το τουμπεκί

Και το ξανθό Βερτζίνια,

χύμα κάτω απ' το τζάμι που γυαλίζει,

Και μιαν όχι και τόσο λαδωμένη ζυγαριά,

Και τα πουτανάκια σταματώντας στο πέρασμα για

καμιά κουβέντα,

Να πούνε το λογάκι τους, και να φτιάξουν

τα μαλλάκια τους μια στάλα.

Θεέ μου, Αφροδίτη, Ερμή, πατρώνα του κλέφτη,

Δανείστε μου ένα μικρό καπνοπουλειό

ή στρώστε με σ' όποιο επάγγελμα

Εκτός από το κερατένιο τούτο επάγγελμα του

λογοτέχνη,

που όλη την ώρα σου ζητά νά' χεις μυαλό

Μετάφραση Γ. Σεφέρη

Δεν υπάρχουν σχόλια: