Αναγνώστες

Γιατὶ τὸ ξέρω· πιὸ βαθιὰ κι ἀπ᾿ τὸν πηχτὸν ἀστρόφως, κρυμμένος σὰν ἀετός, μὲ περιμένει, ἐκεῖ ποὺ πιὰ ὁ θεῖος ἀρχίζει ζόφος, ὁ πρῶτος μου ἑαυτός... ΑΓΓΕΛΟΣ ΣΙΚΕΛΙΑΝΟΣ

Τετάρτη 29 Ιουνίου 2011

Ξυπόλητη

Το να μ άγαπάς όταν δεν φορώ παπούτσια
σημαίνει πώς αγαπάς τίς μακριές καφέ μου γάμπες,
γλυκές αγαπημένες,ελκυστικές σαν κουτάλια
και τα πόδια μου ,αυτά τα δυό παιδιά
αμολήθηκαν να παίξουν γυμνά.Μπερδεμένοι κόμποι
τα δάχτυλα των ποδιών μου.Οχι πιά δεμένα
Κι ακόμη πιό πολύ,δές νύχια ποδιών και
αρπαχτικές κλειδώσεις επί κλειδώσεων και
όλα τα δέκα σημεία απο τη ρίζα.
Ολα πνευματώδη κι άγρια,αυτό το μικρό
γουρουνάκι βγήκε στο παζάρι κι αυτό το μικρό γουρουνάκι
έμεινε.Μακριές καφέ γάμπες και μακριά καφέ δάχτυλα ποδιών.
Πιό πάνω ,λατρεία μου,η γυναίκα
φωνάζει τα μυστικά της ,μικρά σπίτια
μικρές γλώσσες μαρτυριάρες.

Δέν υπάρχει άλλος κανείς απο μάς
σε αυτό το σπίτι,στην αμμώδη ξηρά επάνω.
Η θάλασσα φοράει ένα κουδούνι στόν αφαλό της
Κι ειμαι η ξυπόλητη γκομενά σου για μιά
ολόκληρη βδομάδα.Σε ενδιαφέρει το σαλάμι;
Οχι.Δεν θα προτιμούσες ένα σκοτσέζικο ουίσκι;
Οχι.Εδώ που τα λέμε ,δεν πίνεις.Πίνεις όμως
εμένα.Οι γλάροι σκοτώνουν ψάρια,
κλαψουρίζοντας σαν τρίχρονα.
Οι ήχοι του κύματος είναι ναρκωτικό,φωνάζουν
υπάρχω,υπάρχω,υπάρχω
όλη νύχτα.Ξυπόλητη,
παίζω ταμπούρλο πάνω-κάτω στην πλάτη σου.
το πρωί τρέχω απο πόρτα σε πόρτα
στην καμπίνα παίζοντας κυνηγητό.
Τώρα με αρπάζεις από τούς αστραγάλους.
Τώρα να αναρριχηθείς πασχίζεις απ΄τις γάμπες
κι έρχεσαι να με τρυπήσεις στο σημείο όπου πεινώ.

Αnne Sexton
Ερωτικά ποιήματα
μετ.Ευτυχία Παναγιώτου
εκδ.Μελάνι

2 σχόλια:

~reflection~ είπε...

Ξυπολητη είναι η Ελευθερία και η Αγαπη
και η Γυναίκα που δεν δεσμεύεται
παρα μόνο χαρίζει Εαυτό σε έναν χορό μιας μέθης {Ζωής ή Ερωτα.. ή και τα δύο μαζί..}....

Φιλί...

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

ξυπόλητη είναι κι η φαντασία..
τρέχει στην άμμο της σκέψης..
φιλιά ΚΑΚΙΑ!