Αναγνώστες

Γιατὶ τὸ ξέρω· πιὸ βαθιὰ κι ἀπ᾿ τὸν πηχτὸν ἀστρόφως, κρυμμένος σὰν ἀετός, μὲ περιμένει, ἐκεῖ ποὺ πιὰ ὁ θεῖος ἀρχίζει ζόφος, ὁ πρῶτος μου ἑαυτός... ΑΓΓΕΛΟΣ ΣΙΚΕΛΙΑΝΟΣ

Σάββατο 14 Ιουλίου 2012

[μου αρέσει το σώμα μου όταν είναι με το δικό σου…]



μου αρέσει το σώμα μου όταν είναι με το δικό σου
σώμα. είναι ένα τόσο καινούργιο πράγμα.
μύες καλύτεροι και νεύρα ακόμα καλύτερα.
μου αρέσει το σώμα σου. μου αρέσει αυτό που κάνει,
μου αρέσουν τα πώς του. μου αρέσει να νιώθω τη ραχοκοκαλιά
του κορμιού σου και τα κόκαλά του, και το τρεμουλιαστό
-ακλόνητο- απαλό ακρωτήρι που εγώ
ξανά και ξανά και ξανά
θα φιλήσω, μου αρέσει να φιλάω αυτό και ‘κείνο σου,
μου αρέσει,, αργά να χαϊδεύω το, σκανδαλώδες χνούδι
της ηλεκτροφόρας γούνας σου, και αυτό το κάτι δια-
σχίζει την σάρκα που ανοίγει…. Και μάτια μεγάλα αγαπο-ψίχουλα,

και πιθανόν να μου αρέσει το ρίγος
από τα κάτω μου εσύ το τόσο καινούργιο

μτφ: θωμάς παπαστεργίου

Δεν υπάρχουν σχόλια: