Αναγνώστες

Γιατὶ τὸ ξέρω· πιὸ βαθιὰ κι ἀπ᾿ τὸν πηχτὸν ἀστρόφως, κρυμμένος σὰν ἀετός, μὲ περιμένει, ἐκεῖ ποὺ πιὰ ὁ θεῖος ἀρχίζει ζόφος, ὁ πρῶτος μου ἑαυτός... ΑΓΓΕΛΟΣ ΣΙΚΕΛΙΑΝΟΣ

Σάββατο 21 Σεπτεμβρίου 2013

ΔΕΝ ΕΠΙΜΕΝΩ, ΥΠΟΜΕΝΩ! / I DON'T INSIST, I FORBEAR



Madeline Hurlock

Τώρα που κατάφερα
να απομονωθώ από 
τους συνήθεις κόλακες
συνειδητοποιώντας την 
Αυτού Μετριότητά μου
υπομένω στωικά
αναπολώντας τη
μόνη πραγματική
υπέρβαση στην
κοντόφθαλμη 
ζωούλα μου...
ΕΣΕΝΑ.

Κι όπως πάντα
όλο σβήνεις
όλο απομακρύνεσαι
όλο μ' αμφισβητείς
όλο μ' απορρίπτεις
όλο και πιο πολύ
μειώνονται 
οι πιθανότητες
να ΣΕ ζήσω

Στ' αυτιά μου ηχεί
-πόσο να το υπομείνω;-
στην πλάτη μου
βαραίνει
ένα παράλογο 
βάρος
που ΕΣΥ μου φόρτωσες
"Εσύ θα φταις" μου είπες

Και μ' άφησες σκυφτή
να κουβαλώ 
ένα ξένο έρμα
ντροπιασμένη
λες κι ήταν ποτέ
δικό μου...

Άραγε
γιατί δε
σβύνεις μεσ' από
την καρδιά μου;
Γιατί μένεις
τόσο επίμονα
μαζί μου;
Γιατί για
χάρη ΣΟΥ να
υπομένω;

Ίσως γιατί
όταν υπερβαίνεις
μόνο τότε
ΑΓΑΠΑΣ

Κι όταν αγαπάς
ΥΠΟΜΕΝΕΙΣ
χωρίς να 
επιμένεις...

ΠΟΤΕ
δε θα σ' αφήσω
ΜΟΝΟ
γιατί τότε
είμαι κι εγώ
φριχτά μόνη
κι αυτή την ερημιά
ΔΕΝ την υπομένω

ΤΟΤΕ
όταν μοιραίο
μάλλον...
θα σ' ακολουθήσω
κι ας μη θέλω
να επιμένω

Now that I managed
to be isolated from
the usual flatterers
realizing 
My Majesty Mediocrity 
I forbear stoically
reminiscing 
my only real
overgoing
in my shortsighted
little  life ...
YOU.

And as always
you are erased more and more
you are moving away more and more
you doubt about me more and more
you reject me more and more
ever more
my chances are
reduced to
live more near YOU

In my ears sounds
-how to forbear this? -
on my back
lies
an unreasonable
weight
YOU loaded it upon me
"I put the blame on you" you told me

And you left me stooped
to carry
a foreign ballast
ashamed
as if it was ever
mine...

I wonder
why you don't
extinguish from within
my heart?
Why do you stay
so persistently
inside me?
Why just for
YOUR favor I do
forbear?

Perhaps because
when you overgo
only then you really
LOVE

And when you love you
FORBEAR
without 
insisting ...

I will
NEVER
let you 
ALONE
because then
I will also be
horribly alone
and this wilderness
I can NOT bear it

THEN
when it's fatal
I believe
I will follow you
Even if I don't want 
to insist
(cc)

Δεν υπάρχουν σχόλια: