Αναγνώστες

Γιατὶ τὸ ξέρω· πιὸ βαθιὰ κι ἀπ᾿ τὸν πηχτὸν ἀστρόφως, κρυμμένος σὰν ἀετός, μὲ περιμένει, ἐκεῖ ποὺ πιὰ ὁ θεῖος ἀρχίζει ζόφος, ὁ πρῶτος μου ἑαυτός... ΑΓΓΕΛΟΣ ΣΙΚΕΛΙΑΝΟΣ

Σάββατο 28 Δεκεμβρίου 2013

ΚΑΤΑΤΡΩΓΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΣΟΥ ΩΣ ΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ


Ένας ελβετός ειδικός κατάφερε θαυμαστές θεραπείες
μέσω των ωμών τροφών
τίποτα όμως δεν λέει για την αγάπη
όπως την ποδοπάτησα στην ελβετία και την ελλάδα
μες στο παράδοξο των αισθημάτων μου
ποτέ δεν θα μπορέσουν να γιατρέψουν αυτό το σάπιο συκώτι
που μοιάζει απόκομμα εφημερίδας κιτρινισμένο από τον χρόνο
για την μοιραία μου έξη και άμεση ανταπόδοση
βρέθηκα σε ορθόδοξους διαδρόμους
νοσοκομείων
που βρωμούσαν θανατήλα
λάθη
και κλινικούς παράφρονες που είχαν την καλύτερη φήμη
μέσα στις λευκές κρίσεις της άγνοιας
και σε ανορθόδοξους που τους έλειπε η μαγεία
η εσωτερική γνώση
γιατί απ’ όλα αυτά τίποτα δεν έχει γνώση
της φωτιάς που μετράει το συναίσθημα
το μήλο δεν έχει τίποτα να πει
για το καλό και το κακό
για την απομόνωση και τους όρκους που δεν τηρήθηκαν
μα μονάχα μου θυμίζει
κάτι που δεν είναι υγεία
δεν είναι χρήμα
δεν είναι επιτυχία
κάτι που κάποτε βαστούσε μέσα του
λίγη αλήθεια
κάτι που άφησα να χαθεί απ’ την ζωή μου
και τώρα έχει γίνει τηλεφώνημα υπεραστικό
που στην σιωπή
καταλήγει.


 Μετάφραση:
Γιάννης Λειβαδάς.


Δεν υπάρχουν σχόλια: