Αναγνώστες

Γιατὶ τὸ ξέρω· πιὸ βαθιὰ κι ἀπ᾿ τὸν πηχτὸν ἀστρόφως, κρυμμένος σὰν ἀετός, μὲ περιμένει, ἐκεῖ ποὺ πιὰ ὁ θεῖος ἀρχίζει ζόφος, ὁ πρῶτος μου ἑαυτός... ΑΓΓΕΛΟΣ ΣΙΚΕΛΙΑΝΟΣ

Σάββατο 17 Μαΐου 2014

Φεγγάρι μου μισό

 

..................................
Όμορφα που φυσά το αεράκι
με τυλίγει η αναπνοή του
κι η αύρα του γύρω μου σκορπά
οι λεύκες έστησαν  χορό
λικνίζουν το κορμί τους
σα μπαλαρίνες με φουρό
κλαριά πιασμένα χέρι χέρι
γαϊτάνι πλέκουν διαλεχτό
το θρόισμα των φύλλων
μια μουσική από έναν κόσμο ξωτικό
σιγή ... ακριβή μου σιωπή
τα μάτια μου στον ουρανό
κλέβουν τις σκέψεις μου τ αστέρια
πόσο αρμονικά πετούν
σαν να ήταν χελιδόνια στης νύχτας τα αλώνια
Φεγγάρι μου απόψε με κοιτάς μισό
κρατάς ένα κομμάτι σου κρυφό
παίζεις μαζί μου σαν παιδί
τρέχεις κρύβεσαι το σύννεφο να μη σε βρει
απλώνω τα χέρια
στις χούφτες μου αφήνεις
χαμόγελα νυχτέρια
κι εκεί στο πλάι μου .. το νυχτολούλουδο
που ξαγρυπνά ... μιλά κι από τα χείλη του
στάζει δροσοσταλιά με μαγική ευωδιά
όμορφη που ναι η βραδιά !!!!!!!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: