Αναγνώστες

Γιατὶ τὸ ξέρω· πιὸ βαθιὰ κι ἀπ᾿ τὸν πηχτὸν ἀστρόφως, κρυμμένος σὰν ἀετός, μὲ περιμένει, ἐκεῖ ποὺ πιὰ ὁ θεῖος ἀρχίζει ζόφος, ὁ πρῶτος μου ἑαυτός... ΑΓΓΕΛΟΣ ΣΙΚΕΛΙΑΝΟΣ

Τρίτη 6 Οκτωβρίου 2015

"Αναφορά"



Με συναίσθηση της
ενοχής μου, όπως επικυρώθηκε πέρα από κάθε αμφιβολία (χειροκρό-
τημα)
από τους προηγούμενους ομιλητές, θα 'θελα
να δηλώσω σα δικαιολογία μου, μολονότι
μια τέτοια παραβίαση κάθε νόρμας
δε μπορεί (χειροκρότημα) να δικαιολογηθεί,
ότι στην πραγματικότητα γεννήθηκα αλλά
χωρίς τη θέλησή μου και χωρίς κακές προθέσεις'
αυτό το γεγονός βάρυνε πάνω μου (γέλιο, χειροκρότημα) για πολλά
χρόνια' όπως σωστά τονίσθηκε
στη συζήτηση, απέτυχα να βγάλω
απ' αυτό (χειροκρότημα) τις δέουσες συνέπειες
και προσπάθησα να συγκαλήψω κάθε ίχνος της πράξης μου,
όμως μετά (ειρωνικό σφύριγμα) από εμπεριστατωμένη
και ειλικρινή επανεξέταση της στάσης μου
ώς τα τώρα, επιθυμώ σταθερά
να γίνω άλλος άνθρωπος κι εκλιπαρώ
(χειροκρότημα) γι' ακόμα μιαν άλλη ευκαιρία (χειροκρότημα
που καταλήγει σ' ένα ξέσπασμα από επευφημίες).

Δεν υπάρχουν σχόλια: