Αναγνώστες

Γιατὶ τὸ ξέρω· πιὸ βαθιὰ κι ἀπ᾿ τὸν πηχτὸν ἀστρόφως, κρυμμένος σὰν ἀετός, μὲ περιμένει, ἐκεῖ ποὺ πιὰ ὁ θεῖος ἀρχίζει ζόφος, ὁ πρῶτος μου ἑαυτός... ΑΓΓΕΛΟΣ ΣΙΚΕΛΙΑΝΟΣ

Δευτέρα 29 Ιανουαρίου 2018

[Πίνω Γάλα Και Άλλα Αποφθέγματα]











Για ποιό λόγο έχουμε γεννηθεί άνθρωποι
αν μας δίνουν ένα θάνατο ζώων.

*

Αμνέ του Θεού, ο αίρων τας αμαρτίας του κόσμου,
πες μου πόσα μήλα υπάρχουν στο γήϊνο παράδεισο;



*

Νομίζουμε πως είμαστε ο τόπος και η αλήθεια είναι
πως είμαστε μόλις το τοπίο.

*

Πες μου ποιές είναι για σένα οι 10 λέξεις οι πιο όμορφες
της ισπανικής γλώσσας και θα σου πω ποιός είσαι.

*

Η Σκέψη πεθαίνει στο στόμα.

*

Αριστερά και Δεξιά ενωμένες
ποτέ νικημένες.

*

Η πραγματικότητα τείνει να εξαφανιστεί.

*

Μαρξιστής; Άθεος, με τη χάρη του Θεού.




Δεν ξέρω αν με καταλαβαίνει.
Αυτό που θέλω να πω είναι άλλο.

*

Πρώτη αρχή όλων των κορυφαίων έργων
να περάσουν απαρατήρητα.

*

Η.Π.Α. Όπου η ελευθερία είναι ένα άγαλμα.

*

Κάθε ποιητής που εκτιμάει τον εαυτό του
πρέπει να έχει το δικό του Λεξικό.

*

Ο ποιητής δεν τηρεί το λόγο του αν δεν
αλλάζει τα ονόματα των πραγμάτων.

*

Ὀταν περάσουν τα χρόνια κι εγώ θα είμαι μόνο
ένας άντρας που αγάπησε, ένα όν που σταμάτησε
μια στιγμή απέναντι στα χείλη σου, ένας φτωχός άνθρωπος
κουρασμένος από το να βαδίζει στους κήπους,
που θα βρίσκεσαι εσύ;




[Μετάφραση : Γιώργος Μίχος]
από το http://www.poiein.gr
http://www.bibliotheque.gr/article/66431

Δεν υπάρχουν σχόλια: