Αναγνώστες

Γιατὶ τὸ ξέρω· πιὸ βαθιὰ κι ἀπ᾿ τὸν πηχτὸν ἀστρόφως, κρυμμένος σὰν ἀετός, μὲ περιμένει, ἐκεῖ ποὺ πιὰ ὁ θεῖος ἀρχίζει ζόφος, ὁ πρῶτος μου ἑαυτός... ΑΓΓΕΛΟΣ ΣΙΚΕΛΙΑΝΟΣ

Κυριακή 17 Οκτωβρίου 2021

ΜΗΝ ΑΚΟΥΣ ΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ

 

Δεν είμαι φτιαγμένος για τίποτα
και το τίποτα ακολουθώ
Σαν ένα τυφλό χτύπημα γυρίζω
ανάμεσα στους ανθρώπους
διαλέγοντας τον αδύναμο
πού σέρνει την αθωότητα σαν σκυλί
Μόλις τελειώσω με τη θυσία του
πάντα προσευχόμενος
πηγαίνω στο σταθμό Λαρίσης
μπαίνω στο πρώτο τρένο
και κάθομαι
όλοι πιστεύουν πως είμαι γιατρός
σηκώνονται
μου δίνουν το λευκό χέρι τους
και ρωτούν :
"Γιατρέ, πού είναι η θεραπεία μου;"
Δεν αποφεύγω κανέναν
κι ας έχω ράμματα για τη γούνα τους
Ανοίγω το στόμα τους
και ιδού
από το χέρι μου όστια για τον καθένα.
Γιώργος Κακουλίδης 1956 - 2021

Δεν υπάρχουν σχόλια: