Αναγνώστες

Γιατὶ τὸ ξέρω· πιὸ βαθιὰ κι ἀπ᾿ τὸν πηχτὸν ἀστρόφως, κρυμμένος σὰν ἀετός, μὲ περιμένει, ἐκεῖ ποὺ πιὰ ὁ θεῖος ἀρχίζει ζόφος, ὁ πρῶτος μου ἑαυτός... ΑΓΓΕΛΟΣ ΣΙΚΕΛΙΑΝΟΣ

Δευτέρα 27 Ιουνίου 2016

[Βουτιές]


 
 
tumblr_mw66lt92Co1r1w31so1_540
 
στο Βάσο Γεώργα 
 
 
το έχω να ζήσω χίλια πεντακόσια χρόνια, αδέρφια 
να εμβολιάσω τον σεξουαλικό μου εγκέφαλο 
με επιγράμματα 
για να αντέξω τόση φλυαρία 
τόσο πολιτισμό
μακρόστενα ποιήματα θα γράφω
για γυναίκες 
που ταξιδεύουν εις την Νήσο Ηδονή 
επάνω σε σκουπόξυλα 
ερεθισμένες μάγισσες και καυλιάρες νοικοκυρές 
ω! ναι, το έχω να ζήσω χίλια πεντακόσια χρόνια 
και βάλε
αν χρειαστεί 
θα σας εξηγήσω εμβριθώς το Ντε Σάντ 
λαογραφία Οθωμανικό δίκαιο 
σουηδική γυμναστική αιμομιξία 
ευρωπαϊκό πολιτισμό χασίσια εφηβεία
στης Έμιλυ Μπροντέ θα σκαρφαλώσω 
τα Ανεμοδαρμένα ύψη 
ω! ναι, μα την Παναγία Ελεούσα 
 
 
 
 
 
 
 
tumblr_m780lml38C1r1w31so1_540

 
θα βγω εκτός εαυτού
θα ανδραγαθήσω 
παταγωδώς θα αποτύχω 
και χίλια πεντακόσια χρόνια θα κοιτώ 
το σκυθρωπό φεγγάρι
ντόπια κορίτσια 
ροδοδάχτυλες σχισμές 
τις Μολδαβές αθλήτριες να κατουράνε το τερέν 
τη μισθωτή σκλαβιά τόσων θνητών 
που δε γευτήκαν 
λιοπύρια αθώα υγρά 
λιωμένο σύκο και σκατούλια κατσικιών 
φραγκοσυκιές κατσάβραχα 
λεωφορεία της γραμμής που παν στο ηλιοβασίλεμα 
και σας το λέω αδέρφια
το έχω να ζήσω χίλια πεντακόσια χρόνια 
να σβήσω χίλια πεντακόσια κεριά
να ζήσω χίλιους πεντακόσιους έρωτες 
να πιώ μονορούφι το ζουμάκι σας 
τσούπες γδυτές και έξαλλες
να πάθω ηλίαση ανεμοβλογιά ταφοφοβία 
ξανά και ξανά 
τη μιαν μονότονη ημέρα μετά την άλλη 
ξανά και ξανά
όλο βουτιές στη θάλασσα 
μόνο βουτιές   
κι όταν ρωτά το Έρεβος την ώρα 
εγώ θα λέω πως είναι ώρα για βουτιές 
 
 
 http://www.bibliotheque.gr/article/51599

Δεν υπάρχουν σχόλια: