Αναγνώστες

Γιατὶ τὸ ξέρω· πιὸ βαθιὰ κι ἀπ᾿ τὸν πηχτὸν ἀστρόφως, κρυμμένος σὰν ἀετός, μὲ περιμένει, ἐκεῖ ποὺ πιὰ ὁ θεῖος ἀρχίζει ζόφος, ὁ πρῶτος μου ἑαυτός... ΑΓΓΕΛΟΣ ΣΙΚΕΛΙΑΝΟΣ

Τρίτη 24 Οκτωβρίου 2017

Ο υποθυρεοειδισμός


Ο υποθυρεοειδισμός
Με κάνει μελαγχολική και δυσπροσάρμοστη
Εκτεθειμένη στο αγέρι της νύχτας τα χείλη μου γίνονται μπλε
Ορμώ να σκεπαστώ με κουβέρτα μπας και ζεσταθώ
Πριν τις αισθήσεις μου χάσω
Η όψη στον καθρέφτη τρομάζει
Μαθαίνω Τούρκικα γιατί κάτι που τολμώ παράξενο ακόμα θε να κάνω
Για ν' αποδείξω πως μπορώ
Πριν να ... πεθάνω
(Παρεμπιπτόντως βρισκω τα Τούρκικα μια γλώσσα άκρως ποιητική)
Στην ηλικία μου ήταν η μαμά κι έκανε τη δική της τρέλα
'Εμαθε αγγλικά και πήγε Αγγλία
Πριν είκοσι χρόνια
Που πέρασαν για εκείνη
('Ισως αν είμαι τυχερή)
είκοσι χρόνια το ίδιο γρήγορα
θα περάσουν για εμένα
Ως να χαθώ στην ομίχλη της λήθης
'Οπως κι εκείνη
Οι ορμόνες μου με βάζουν στην ψύξη
Να βάλω φωτιά κι ας καώ;
'Η ήρεμα ν' αποδεχτώ τη σήψη;
Aκόμα νιώθω.

Δεν υπάρχουν σχόλια: